Thursday, March 8, 2012

30 things about me..


                                                              
                                                  assalamualaikum


good morning semua..hopefully sume nyer sihat2 lah ye..=)

ok,arini korang akan tahu 30 benda tentang diri aku..jom check it out..


1.Nama penuh ialah Nur Husnina bt Ahmad,yang membawa maksud cahaya kecantikan..
   cantik x aku..hahaha

2.mempunyai mata yg agak sepet and semua org igt yg ak nie chinese girl...huhu..

3.sehingga kini tidak pernah mempunyai teman lelaki..INI BETUL OK!!!

4.anak perempuan tunggal dalam keluarga..

5.mudah jatuh cinta..hehe

6.gemar pada wrna pink dan hitam

7.skrg tgh suka pada seseorg..MR.F..my senior actually..

8.aku seorang yg agak pemalu tetapi mudah mesra dgn org yg mesra dgn aku..

9.suka menyanyi..x kira tempat dan masa..

10.jiwa sensitif...

11.mudah menangis..x kiralah time tgk citer hisdustan ke apa..

12.gemar jenama nike dan adidas

13.peminat aidil zafuan..sume psl dia aku tahu..tp itu dlu..seblum dia kawin

14.bila aku ketawa..automatically muka akan merah..

15.skrg tgh berusaha mengumpul duit utk beli kereta..

16.aku x suka pakai barang kemas..xtau pasaipa..

17.peminat setia drama2 korea..saranghae~

18.suka pada mereka yang mempunyai lesung pipit..

19.mempunyai teman yg teramat baik..Nurul Liyana bt Che Ismail...
     semua rahsia aku ada pada dia..

20.duit ptptn yg pertama digunakan utk menukar hp..
     mmg kene marah ngan parents lah after tu..

21.mengimpikan perkahwinan ala2 inggeris and sweet garden..=)

22.mensasarkan umur 23 or 24 thn utk berkahwin..

23.tidak suka makan ikan..

24.kuat berangan

25.geli pada lipas..ohh please..

26.teringin nak gi paris

27.mempunyai tabiat buruk iaitu suka mengigit kuku..

28.pandar buat biskut dan kek..INI SERIUS!!!

29.suka senyum..senyum itukan sedekah..=)

30.tidak suka pada lelaki yg MEROKOK!!!!



oklah ini lah 30 perkara tentang diri aku..ada yang baik dan buruknya kan..hahaha..but it's that me!!!

btw tgk kat bawah nie..






#comelkan teddy bear nie..hopefully ada org nak bagi..birthday saya dah nak dekat..
   (saja bgtau)..hehehe





                               wasalam and enjoy your day!!!

2 comments: