Monday, April 30, 2012

hebohlah sangat


Assalamualaikum..


ok..arini aku nak story mory pasal Jom Heboh yg aku pegi semalam..

mak aiiii

sesak nya jalan..

petang tu aku ngan family pegi lah Stadium Indera Mulia

nak berHebohlah katakan

tapi time tu cuaca agak mendung

tapi pegi jugak

fuhhhhhhh...

mmg ramai org aku habaq kat hang..

sesak dado den..

hahahahaha..

duk syok jln-jln

hujan plak

payung bawak satu jew..

tp aku bg ayah aku pakai sbb ayah aku agak 'allergic' ngan hujan

hahahahahahaha

aku bila dah mcm gini mmg x selesa lah

aku merengek-rengek nak balik

mengalahkan adik aku..

suka hati akulah..

hahahaha

disebabkan melihatkan kesungguhan mak aku nak shopping kat situ

kita org redah jew

hujan ke

ribut ke

taufan ke

hahaha..

tp aku kesian tgk baby yg still kecik2

parents diorg still bawak diorg..

kalo aku ada anak kecik mcm tu mmg aku x bawak

kesian kot..

dahlah suasana dia mmg agak bising

serius mmg bising dgn hiruk pikuk peniaga

dan secara jujurnya aku x berapa suka pegi tmpt mcm tu..

lps nie mmg aku x pegi dah..

hahahaha

agk annoying jugak aku nie kan

peduli apa aku..

hahahahaha..



#time nie hujan..sesak giler 



#ini jewlah barang yg sempat kita org beli..




wasalam and enjoy your day!!!!



4 comments:

  1. x jumpa dindong dantes ke??
    haha
    hensem kot actor philipines tuh :)

    ReplyDelete
  2. x jmpa pon..dia ade hari sabtu jew..aku mana ada jmpa artis kat sana..huhuhu

    ReplyDelete
  3. tu la sapa sruh lmbat sgt..haha
    xpa2 adil la ak pon x dpt jumpa dye..
    hahaha (gelak jahat)

    ReplyDelete
  4. cehhh..aku x teringin pon nak jmpa dia..ahaks!!!

    ReplyDelete