Friday, April 27, 2012

mungkin ada hikmahNya


Assalamualaikum dan salam jumaat semua


huhuhuhuhu..
nak nangis..result ak teruk kali nie
dan lebih teruk lagi aku kena repeat paper phy aku..
ya Allah Hanya engkau yg tahu ape yg aku rse saat nie
tapi alhamdulilah pointer still ok..

time nak bgtau parents pon aku rse amat bersalah
nasib baik lah mereka paham
mereka tahu yg aku mmg x minat subjek physics

ya memang aku x suka subject physics
tp nak x nak aku kena belajar jugak

mgkn dgn kegagalan nie mengajar aku erti kesabaran dan keikhlasan..
sabar menghadapi dugaan dan ikhlas menerima takdir..

mmg agk terkejut pada mulanya..
tp aku dah ok skrg nie..
apa2 pon lps nie aku x boleh main2...
fokus pada yang satu iaitu
BELAJAR
BELAJAR
dan terus BELAJAR

p/s : time bgtau result kat bapak aku..aku tgk bapak aku mcm nak nangis..minta maaf ayah..lps nie nina usaha lebih kuat lg..doakan nina ye ayah...=)



wasalam and enjoy your day!!!!

6 comments:

  1. huhu next sem kita pulun lebih ye :')

    ReplyDelete
  2. sabar nina..maybe ada hikmahnye
    ak ni pon kna kuatkan study utk nekkan poiter yg dh trun..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah..ak dok bersabarlah nie..btullah tu..ade hikmahnye..sem depan ak nak dekan..xkira..hahaha

      Delete
  3. ok2..sem depan kita sama-sama dekan..haha
    insyaAllah

    ReplyDelete
  4. insyaAllah..semoga Allah permudahkan urusan kita...=)

    ReplyDelete