Monday, May 21, 2012

yeahhhhh!!! aku dah graduate



Assalamualaikum



 


ok
tarik nafas..hembus
tarik nafas..hembus
tarik nafas..hembus


hahahahaha..
terkejut kahhhhh????

biar betul nina nie...
x silap aku bru tahun lps masuk U
xkan dah graduate kot

hahaha..
tajuk entry dan gambar kat atas tu akan berlaku dalam masa dua tahun lagi
insyaAllah..

aku bkn apa saja nak mengedik pakai bju konvo..
alang-alang..

tanggal 14 Mei 2012
sepupu aku graduate sebagai pemegang ijazah dalam bidang Office Management
di UiTM Seri Iskandar..
seriuss..aku tumpang gembira untuk dia..

 
 ok..this my cousin yg aku maksudkan



apa2 pon tahniah di atas kejayaan anda..
dan saya akan mendoakan agar beliau akan mendapat pekerjaan dalam wktu yang terdekat nie..
sebab saya nak pau anda habis-habisan..
hahahaha..
gurau jew..hehe



mereka yang hadir..


me and my cousin




p/s : serius aku x sabar nak graduate..



wasalam and enjoy your day!!!



4 comments:

  1. Replies
    1. hahaha..terima kasih..tapi aku x leh lawan dgn kecomelan ko lg..hehe

      Delete
    2. merendah diri plak cik adilah kita nie..
      hahahaha

      Delete