Monday, June 4, 2012

bila dah ada relationship,lupa friendship


Assalamualaikum..


amboiii nina
tajuk entry ko bikin orang panas tahu
hahahaha

aku tulis entry nie lepas aku bersembang pasal hal nie ngan kawan-kawan aku
betul ke bila kita dah ada RELATIONSHIP,kita akan lupa FRIENDSHIP??

mungkin ramai yang x berapa nak setuju dengan statement aku nie
tapi aku sendiri pon x berapa nak pasti..
hahahaha

aku x kata semua orang akan jadi macam nie bila diorang dah ada gf or bf
tapi kadang-kadang benda nie mmg terjadi

terjadi pada diri aku sendiri..
kawan baik aku kot
tapi kawan baik yang dulu lah bukan sekarang
hehehehe
#liyana jangan terasa plak ye

aku dapat tahu skrg dia dah ada relationship..
aku mmg tumpang gembira untuk dia walaupon dia x story mory pon ngan aku
tapi aku x kecil hati pon..

tapi yang aku kecil hati tersangat sangat nie
dia x macam dulu..
macam mana??

macam nie..kat fb dulu dia selalu tegur utk chat ngan aku sbb aku x suka tegur org sangat kat fb..
#bukan sbb aku sombong ye

tapi semenjak 2 menjak nie dia mmg x tegur aku langsung walaupon terang2 aku tengah on9 waktu tu..tapi aku x kisah sangat lah pasal tu..

tapi bebrapa hari lepas aku ada mention nama2 kawan aku untuk hangout minggu nie
termasuk lah nama dia..
korang tahu x dia x comment langsung..like apatah lagi..

aku beria-ria nak jumpa kawan lama aku masuklah dia..
tapi dia langsung x bagi respon..
tu yang aku rasa terkilan skit tu..

mesti korang pikir nie hal kecik jew..
tapi bagi aku nie hal BESAR tahu!!!

sbb tu semalam aku pesan kat kawan2 aku..
kalo korang dah ada buah hati
jangan lupa kat aku

dan insyaAllah aku x kan pernah lupa kawan-kawan aku juga bila aku dah ada buah hati suatu hari nnti..sbb bagi aku
FRIEND ARE FOREVER..

 

 


wasalam and enjoy your day!!!!





No comments:

Post a Comment