Tuesday, June 5, 2012

accident


Assalamualaikum



harini adik aku accident
macam mana dia accident??
tanya dia sendiri..
hahahaha

adik aku accident time dia nak balik rumah dari simpang pulai
menurut cerita dia
brek belakang x berapa nak makan
#tulah sapa suruh hg x bagi motor hang makan

so dahlah time tu nak turun bukit 
pastu siap ade selekoh tajam lagi..
apalagi
adik aku pon jatuhlah..
dahlah time tu dia bawak kawan dia..

lepas accident tu..adik aku kol kawan dia
kawan dia lah tlong bawakan adik aku gi klinik

time tu kita tggu kat umah jewlah sbb adik aku kol and kata yang dia dah ada kat klinik..tgh cuci luka
teruk jugak lah..
2 belah tangan dia luka2..
kesian aku tgk..

tapi yang aku pelik sangat tu..klinik yang adik aku pegi tu x bagi ubat..
ngek betullah..
ubat tahan sakit pon x bagi..
apa punya turrrrrrr lah

so aku bawaklah adik aku gi klinik lain untuk amik ubat
time nie ayah aku keja..so akulah kena bawak dia

kol 2 lebih mcm tu aku pegi,2 buah klinik x buka..
adoiii...=,=

aku pon tggulah kat dalam keta kot2 sat2 lagi klinik tu nak buka..
tapi hampehhhhh..

apa lagi aku balik umah terus lah..
so tadi aku bwk balik adik aku gi klinik..
nasib baik buka..alhamdulilah...

tapi doktor kat situ bg ubat jewlah sbb luka adik aku pon dah cuci..
injection pon dah kena 
sakit x bro??
hahahahaha

so skrg nie dok berehat kat umah jewlah ye...
nasib baik cuti sekolah lgi..
lepas nie hang dok umah study jewlah...
huahuahuahua



 #nie tgn kanan dia

#tgn belah kiri dia..sapa x berani tgk..jgn tgk...


semoga cepat sembuh bro...
chaiyok..chaiyok..


wasalam and enjoy your day!!!!

No comments:

Post a Comment