Saturday, June 9, 2012

buah hati pengarang jantung


Assalamualaikum


petang nie aku bertolak ke penang..
esok pagi aku akn menjejakkan kaki di bumi arau semula...
huhuhuhuhuhu
rasa sedih sebenarnya..
tapi x pelah lah..
pegi sana pon nak belajar kan..
so rilex sudehhhhh..

entry kali nie aku nak citer pasal pengarang jantung hati limpa aku..
jeng..jeng..jeng

dia ada lah

AYAH 
aku..
hehehe

sempena hari bapa nie..aku nak citer skit lah pasal ayah aku..
nama beliau adalah
En.Ahmad b Awang
berumur 52 tahun..muda lagi..hehe

dalam family..aku rasa aku lah orang yang paling rapat ngan ayah aku..
#ehhh..perasan jap

tapi betul lah aku mmg rapat pon ngan ayah aku..
sbb aku jew anak permpuan yang dia ada..
so special ckit lah aku nie..
#perasan lagi

apa yang aku mintak dari ayah aku..insyaAllah dapat
sbb tu kalo kat shopping complex..aku suka jalan ngan ayah aku...
hahahahahaha

ayah aku juga tempat aku luahkan segala kesedihan..
dia pendengar yang paling setia..
aku masih igt semasa semestar lepas aku mengalami masalah..
aku terus hubungi ayah untuk memberi tahu masalah aku..
aku luahkan  segalanya pada ayahku..
aku menitis kan air mata pada ayahku
dan ayahku jugalah yang selalu memberi nasihat kepadaku

ayahku adalah orang pertama yang menghantar aku semasa aku di darjah 1
ayahku juga adalah orang terakhir yang mengambil aku dari sekolah setelah aku mendapat keputusan spm aku..

bagi aku
ayah adalah segala-galanya bagi aku..

mulutnya tidak pernah lekang menberi nasihat kepadaku
dari aku sekolah rendah hingga lah aku masuk ke alam Universiti
nasihat beliau dari dulu sampai sekarang
'Belajar rajin-rajin'
'Solat jangan tinggal'


ayah aku seorang yang tegas..tapi x garang..
ayah aku jarang marah aku..
seingat aku kali terakhir aku kena marah masa time form 2 or form 3
itupon sebab aku dapat result yang teruk..
huhuhu

ayah aku teringin aku menjadi seorang doktor..
jika dengan izinNya insyaAllah akan ku tunaikan hasrat ayah

sampai bila-bila pon aku akan sayang ayah aku...
until jannah pun ayahku adalah pengarang jantung hati aku..


AYAH, I LOVE YOU


wasalam and enjoy your day!!


No comments:

Post a Comment