Wednesday, June 27, 2012

semestar 3


Assalamualaikum..


disaat aku menulis blog ini
lab biology aku cancel..
saya suka..saya suka..
hahahahaahah

berdasarkan tajuk entry aku kali nie..
aku nak citer lah skit pasal semestar yang sedang aku hadapi nie..

aku skrg berada di semestar 3 tahun ke-2
sudah 3 minggu berada di bumi arau ini..

dalam minggu ketiga nie jugalah kerja aku dah mula bertimbun..
huhuhuhu

report bel..assignment ctu..lab report
dan minggu depan aku ada 2 quiz
quiz calculus and quiz chemistry

aku dah mula terasa beban
dengan jadual yang pack..
memang memenatkan..
dahlah tu klas sumenyer jauh2...
memang kurus lah aku lpas nie..
hahaha
 
 
#see my timetable..dicopy dri class rep aku..hehe
sangat padat

everyday klas mula pkul 8pg kecuali hari isnin
so aku bgun pkul 6pg sbb x suka berebut bilik air
 
aku juga mula utk membiasakan diri utk berada di uitm arau ini
terus-terang aku selalu menangis ketika roomates aku xde kat bilik
aku menangis sbb aku rindukan ayah ngan mak aku..huhu
homesick..='(

semalam juga lab pertama telah berjaya disempurnakan..
hahahahaah

 #first chemistry experiment



#colourful




ok after this aku ada lab physics plak..
doakan semoga experiment aku menjadi...
=))
 


enjoy your day and wasalam!!!



2 comments: