Tuesday, September 18, 2012

HOMESICK!!!!


  
Assalamualaikum..
                                                                          


lama x update blog..xde mase..ditambah plak dgn line yg lembab nak mampus...
aku teramat lah stress minggu nie..arini aku ade test chemistry..esok test physics..lusa test calculus..tulat ade pratikal koko.. tunggin aku final koko...Ya Allah serius aku stress..

aku juga teramat lah HOMESICK!!!!!!!!!!!
masuk mggu nie dah sebulan aku x balik rumah..bukan xnak balik..tapi asal jew hujung mggu ade test lah..apelah..
dahlah mggu study week pon aku x balik..mak aku x kasi..dia kata kalo aku balik rumah..aku xkan baca buku..tapi mmg pon..hahahaha..
so kiranya cuti sem lah aku baru balik..final exam aku abis 18.10...19.10 baru parent aku datang amik...
adoiiiiiiiiiii...lagi sebulan kotttt....

#be strong nina..kata nak dekan..kena lah berkorban sikit =)

No comments:

Post a Comment