Wednesday, September 26, 2012

study & stress week



Assalamualaikum...


skrg nie mggu study week..bg aku mggu study week mggu yang paling stress...saya ulang MINGGU PALING STRESS...
time nie lah dok kelam kabut nak baca tu, nak baca nie..nota semua dah berterabur segala bagai..
dah lah sem nie bole dikatakan sumua subjek kena membaca..bukan setakat membaca..tetapi kena MENGHAFAL..dahlah otak aku nie jenis kena baca byk kali baru ingat..dush..dush..dush..rasa nak tumbuk muka orang..hahaha

time nie lah jugak nak kejar pensyarah nak tanya itu ini..sebelum nie dok wat selamba jew dalam kelas..lecturer tanye sumanya paham..tiba2 time study week, dok study x paham plak..pelik2..

for the first time jugak sem nie aku x balik time study week..2 sem lepas pantang study week jew aku balik..tempah tiket bas awai..konon nak study kat umah..usung semua buku..last2 dok mengadap tv, x pon on9..buku entah kemana..last2 kat kolej jgk baru kelam kabut baca..

lagi pon sem nie boleh dikatakan syllabus (betul ke x aku eja nie) agak susah..aku paling takut subjek mat238....tapi kalo byk wat latihan insyaAllah bole skor (saja nak sejukkn hati)..

bawah nie jadual final exam aku...

                                                       


                                                     JADUAL FINAL EXAM..

  Masa
      Subjek
        Tempat
1.10.1012               9AM-12PM           
   BEL 311
      B303
2.10.2012       2PM-5PM
   CTU  211
      BK 9 & 10
3.10.2012       9AM-11AM
   CHM 270
      BK 9 & 10
7.10.2012         9AM-12PM
   PHY 150
      B201
14.10.2012     9AM-12PM
   BIO 200
      DWN SRI
      SEMARAK
18.10.2012        2.15PM-5.15PM
    MAT 238
      BK 9 &10

#hopefully sem nie apa yang aku target akan berjaya..
untuk kawan-kawan classmates aku dan seangkatan dgnnya..aku ucapkan semoga berjaya..good luck..semoga bertemu kita di semestar 4 kelak :)



wasalam and enjoy your day!!!




No comments:

Post a Comment