Friday, September 28, 2012

my final exam (sem 3)




 Assalamualaikum



Tensen kepala otak..lagi 3 hari nak final..but as a student, ofkos I’m ready(gila riak ko)..no, I mean I’m ready to be serabut serabai 

My exam start next monday and you know what ari selasa ngan rabu pon aku ade paper..so sape yg x prepared lagi tu..better u be prepared..kalo x anda mmg menempah kegagalan (ayat ko xleh blah dowh)

Aku rse sem nie aku stable skit..study awai sbb mggu study week x balik umah..thanks mom sbb x bagi nina balik umah even aku homesick tahap gaban but chill lah, rumah ko xkan lari lah..so aku byk menghabiskan masa kat meja study tapi xkan 24 jam nak mengadap buku kot (org pandai mengadap buku 24 jam pon bole gila, yedak??) aku still jew on9, tapi time study week lah wifi baru nak ade..sebelum nie punyalah payah tahap !@$%#&* nak dapat wifi kat sini..mmg menguji tahap keimanan aku lah..

But kalo sape yang dtg bilik aku msti terkezut dgn meja study aku..bapak!!! berselerak dowh..tapi mmg berselerak pon..aku nie mmg jenis malas nak mengemas sikit..so aku biar jew meja tu berselerak..nnti bila dtg mood rajin aku, aku kemaslah






 ye ye mmg meja aku berselerak pon


 my dashboard

 sampai kena tampal kat dinding



# ok ok malas nak cakap byk..jom study


wasalam and enjoy your day!!!





No comments:

Post a Comment