Friday, November 16, 2012

laaa yeke??




Assalamualaikum



orang yang baru kenal aku mesti ingat aku nie jenis pendiam, baik, lemah-lembut, senang nak kena buli
dan sewaktu dengannya lah...

tapi sebenarnya aku bukan jenis yang macam tu
aku ni orgnya agak kasar..

LAAAAA YEKE??

iyelah..aku time kecik2 ganas sikit sbb adik beradik semua laki
sepupu pon ramai laki
main pon dgn budak laki
macam mana x kasar

meh sini aku bukak 1 cerita
cerita ni sampai sekarang parents aku x tahu..
aku bgtau kat korang jew
shhhhhh ! !
jangan bgtau org lain
janji???
hahahahahaha

waktu aku darjah 2 or 3 macam tu
aku selalu main dgn budak mengaji aku
main dgn budak perempuan ngan laki sekali lah
entah mcm mana budak laki nie x puas hati apa tah kat budak perempuan nie
diorang terus baling batu
kitaorg pon elak lah kan..
aku plak dgn selamba amik batu terus baling dekat salah seorg budak laki kat situ
aduhhhhhh ! !

batu tu terkena tepat kat dahi dia lah...
wahhh..aku boleh jadi ahli memanah nie..
tapi..aku apa lagi cabut lari lah lepas tu sebab dahi dia berdarah

x sangka plak aku boleh jadi mcm tu
sbb aku rasa aku baling batu kecik jew kot
tapi nasib kau lah..sapa suruh cari pasal dulu kan

tapi kasar2 aku nie pon, aku gi jugak umah dia..
kononnya nak tengok dia lah
tapi takut kalau2 dia ada mengadu kat mak ayah dia yang aku nie yg buat dia jadi lagutu
tapi ayah dia x kata apa pon..senyum jew kat aku
mungkin dia x berani bgtau ayah dia kot
yelah, kalo dia citer..sah2 lah mak bapak dia gelak..
dgn budak perempuan pon kau kalah
hahahahaha

 lepas 3 4 hari dia dtg mengaji
x tegur aku pon dan aku pon x tegur dia
pandang mcm x puas hati
tapi ade aku kesah ! !
hahahaha

tapi beberapa bulan lepas tu 
dia sekeluarga pon pindah, aku pon x tahu kat mana

dan aku seperti biasa menjalani hidup dgn tenang
hahahahaha

tapi bila dah besar skit kena lah ayu2 
xleh lah nak kasar mcm dulu..
nanti semua orang lari
hahahaha

THE END :)


wasalam and enjoy your day ! !



4 comments:

  1. entah..aku pon dah x ingat nama dia dah..hehe

    ReplyDelete
  2. stg jumpa dya blik..jatuh hati tatau..haha
    hensem ka wey??hahaha

    ReplyDelete
  3. xmau dahlah aku jumpa dia...
    aku xtau dia hensem ke x..wktu tu dia biasa jew..tapi aku rasa abg F aku lagi hensem..hahaha

    ReplyDelete